В Україні працює національна дитяча «гаряча» лінія
На базі Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда - Україна» функціонує Національна дитяча «гаряча» лінія та Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації.
День учнівського самоврядування
Відповідно до річного плану роботи та комплексної тематично-цільової програми виховання «Молода зміна», а також із метою формування лідерських якостей гімназистів 26 квітня у нашому навчальному закладі відбувся День учнівського самоврядування.
Адреса:
вул. 17 Вересня,
смт Млинів
Рівненська область
35100
Телефон:
(03659)63289
Директор:
Кравчук Микола Володимирович
Основою виховної системи гімназії є комплексна модульно-цільова програма виховання гімназистів «Молода зміна», яка забезпечує особистісно орієнтоване виховання на принципах: - цілеспрямованого створення емоційно збагачених виховних ситуацій; - особистісно-розвиваючого спілкування в різних мікро- та макроситуаціях; - використання співпереживання як психологічного механізму у вихованні особистості; - систематичного та адекватного аналізу власних у чужих вчинків. Виховна система гімназії доповнює модульно-рейтингову систему навчання, функціонує одночасно з нею, забезпечуючи життєву компетентність випускника гімназії та включає в себе такі елементи: - психолого-педагогічну діагностику рівнів навчально-пізнавальної, предметно-ігрової, трудової, соціокомунікативної активності гімназистів; - соціальний аналіз учнів класу, його референтних груп, офіційних і неофіційних лідерів; - створення та реалізація проектно-цільових програм розвитку особистості; - впровадження оптимального варіанту колективних творчих справ, які позитивно впливають на формування соціального досвіду учнів і передбачають безпосередню участь дітей в їх підготовці та проведенні; - модернізація та удосконалення загальногімназійної та внутрішньо класних систем самоврядування «Лідер»; - модернізація та удосконалення позакласної роботи з обдарованими та здібними учнями через гімназійне наукове товариство «Інтелект»; - посилення національно-патріотичного виховання через діяльність виховного центру «Пам'ять» і дальший розвиток кімнати-музею; - реалізація програм громадянського виховання через виховні системи класів, які є складовими модулями програми «Молода зміна». - оновлення та модернізація громадських дитячих організацій для різновікових категорій учнів; - консолідація дій сім’ї, гімназії, селищної громади, їх співпраця і співтворчість на основі ділового партнерства; - інформаційно-методичне забезпечення виховного процесу на засадах особистісно орієнтованих технологій виховання; - стимулювання гімназистів до самоутворення, самовиховання, саморозвитку і самовдосконалення; - удосконалення та модернізація системи оцінки і контролю за здійсненням виховної роботи на основі компетентнісного підходу до формування життєвих компетенцій та моделі випускника гімназії. Результатом впровадження комплексноїї модульно-цільової програми «Молода зміна» є відповідність випускників гімназії моделі-еталону. Модель випускника гімназії Випускник гімназії - національно свідомий громадянин України, патріот, носій культури, мови, традицій і звичаїв українського народу та етносу рідного краю, активний в суспільному житті та житті селищної громади, здатний берегти і примножувати культурні багатства українського народу, сімейно-родинні традиції. - гнучка, мобільна, конкурентноздатна, всебічно розвинена особистість, яка вміє інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці, використовує знання як інструмент праці для розв’язання життєвих проблем; - генерує нові ідеї, вміє приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність; - володіє комунікативною культурою, уміє працювати в команді, запобігати та виходити з будь-яких конфліктів; - здобуває, аналізує інформацію, отриману з різних джерел, застосовує її для індивідуального розвитку і самовдосконалення; - дбайливо ставиться до свого здоров’я і здоров’я інших як найвищої цінності; - здатний до вибору серед численних альтернатив, що пропонує сучасне життя, найоптимальніший для даних умов і часу. Програма містить пояснюючу записку, особливості вікових періодів учнів та рекомендовані форми виховної роботи для них, а також основні вимоги до вихованості для випускників початкової, основної та старшої школи. 1. Система виховної роботи Млинівської гуманітарної гімназії 3. Комплексна модульно-цільова програма виховання гімназистів «Молода зміна» 4. Наказ «Про заходи національно-патріотичнрого виховання у Млинівській гуманітарній гімназії» 5. Звіт про національно-патріотичне виховання у Млинівській гуманітарній гімназії. 6. Історико-краєзнавча Зразкова кімната-музей «Пам'ять» 7. Проведення гімназійних та участь у районних, обласних та Всеукраїнських конкурсах. 8. Загальногімназійна колективна творчість 9. Форми роботи з національно-патріотичного виховання 10. Туристсько-краєзнавча робота. Проект «Історичними шляхами Млинівщини» 11. Діяльність дитячих об’єднань за інтересами. Гімназійна академія життєтворчості. 12. Участь гімназистів у міжнародних проектах. Проект «Модель ООН» |