В Україні працює національна дитяча «гаряча» лінія
На базі Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда - Україна» функціонує Національна дитяча «гаряча» лінія та Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації.
День учнівського самоврядування
Відповідно до річного плану роботи та комплексної тематично-цільової програми виховання «Молода зміна», а також із метою формування лідерських якостей гімназистів 26 квітня у нашому навчальному закладі відбувся День учнівського самоврядування.
Адреса:
вул. 17 Вересня,
смт Млинів
Рівненська область
35100
Телефон:
(03659)63289
Директор:
Кравчук Микола Володимирович
Виходячи з рекомендацій гімназійної науково-практичної конференції 2011 року та атестаційної експертизи закладу, необхідно: 1. Продовжити протягом 2012-2016 років експериментально-пошукову роботу щодо розробки практичних аспектів компетентнісно спрямованої освіти, зосередивши зусилля на:
Науково-методичну проблемну тему гімназії на 2011 -2016 роки сформулювати так: «Розвиток професійної компетентності вчителів та життєтворчих компетентностей гімназистів на основі науково-методичної та дослідно-експериментальної діяльності в умовах реалізації продуктивних технологій навчання та виховання гімназистів». Методичне забезпечення реалізації науково-методичної проблемної теми 2011-2012 н.р. Діагностико-прогностичний етап. Завдання етапу: 1. Фундаментальний аналіз науково-методичної та самоосвітньої діяльності учителів за останні 5 років; 2. Визначення рівня навчальних досягнень та рівнів вихованості гімназистів у системі модульно-розвиваючого навчання; 3. Вивчення теоретичних джерел з проблем проектно-інформаційних технологій в методичній роботі; 4. Оволодіння всіма учителями роботи з комп’ютером, мультимедійними та електронними засобами навчання; 5. Вивчення структури електронних підручників, опрацювання методів проектування предметного навчання та виховної діяльності; 6. Створення науково-методичного проекту: «Процес навчання в інформаційному середовищі». 2012-2013 н.р. Концептуально-організаційний етап Завдання етапу: 1. Опрацювати на теоретичному рівні методи дослідно-експериментальної роботи, забезпечити науковий супровід експериментальної роботи та дозвіл на її організацію; 2. Підготувати концепцію тематично-цільового проекту: «Процес навчання в інформаційному середовищі»; 3. Реалізація тематично-цільового проекту: «Процес навчання в інформаційному середовищі»; 4. Розробка проектів колективної діяльності в предметному навчанні та апробація в навчально-виховному процесі; 5. Створення мультимедійних комп’ютерних засобів навчання та апробація їх в навчально-виховному процесі. 2013-2014-2015 н.р. Розвивально-формуючий етап Завдання етапу: 1. Цілісне упровадження проектних технологій в предметне навчання та виховну діяльність; 2. Комплексна діагностика рівня творчого розвитку учасників педагогічного процесу; 3. Науково-дослідне відпрацювання кожним учителем системи упровадження методу проектів та інформаційно-комп’ютерних технологій; 4. Повна реалізація тематично-цільового проекту: «Процес навчання в інформаційному середовищі». 2015-2016 н.р. Результативно-узагальнюючий етап Завдання етапу: 1. Науково-практичний аналіз результатів експериментальної роботи з упровадження проектних інформаційних технологій навчання і виховання. 2. Експертиза ефективності тематично-цільового проекту «Процес навчання в інформаційному середовищі». 3. Дебати з обговорення позитивних і негативних результатів даного проекту. 4. Науково-практична конференція на тему: « Формування професійної компетентності вчителя на основі науково-методичної та дослідно-експериментальної діяльності в умовах реалізації продуктивних технологій навчання та виховання гімназистів». |